| |
 |
|
|
| Avtorstvo: |
Vladimir GUMILAR // 1.04 Strokovni članek
|
| Leto: |
1998 |
| Citat: |
GUMILAR, Vladimir. Znak kakovosti v graditeljstvu = Quality mark in the
building industry. Gradb. vestn., 1998, let. 47, št. 3/4, str. 77-78.
|
| Povzetek: |
Prizadevanja za stalno izboljševanje kakovosti izdelkov in storitev,
za izboljševanje poslovnih sistemov v skladu s standardi kakovosti SIST
9000 ter kriteriji poslovne odličnosti, se del trnove poti do zadovoljnega
kupca in poslovne uspešnosti. Pri izdelkih in storitvah s področja
graditeljstva mora zadovoljstvo trajati 24 ur na dan ter deset, dvajset in
še več let. Seveda morajo objekti in oprema izpoljnjevati tudi stroge
zahteve glede varnosti in trajnosti, ki jih predpisuje regulativa. Hkrati je
potrebno vedeti, da je vsak gradbeni objekt, bodisi je to enodružinska hiša
ali avtocesta, sestavljen iz več tisoč različnih izdelkov in storitev, kjer
je šele v sinergiji njihove kakovosti, cene, pravočasne izvedbe ter varnosti
in trajne funkcionalnosti doseženo zadovoljstvo uporabnikov. |
| Tipologija: |
1.04 Strokovni članek |
| COBISS ID |
19068933 Polni zapis iz sistema COBISS |
|
Vpisal 2001/08/08 19:56
|
|